Sevgi438 Ay atağı 4. Ay bitince bitiyor mu??? 3,5. aydan beri çıkamadık şu ataktan ya, 10 gün var 5. Aya 💆🏻♀️
aybarshaaan Ayımız o kadar güzel geçmişti ki demiştim ki çok şükür atak felan yaşamadık uyku duzeni mükemmeldi akşam 18:30 da uyurdu sabah 5:30 da kalkardı ta ki 5. Aya girene kadar………. Ne uyku ne sinir sistemi nede huzur hiç bişe kalmadı sürekli çığlık huzursuz kucak kucakta da sıkılıyor bir süre sonra uyumaya o kadar direniyor ki gözleri gidiyor bayılacak raddeye geliyor ama asla uyumuyor uyusa da max 40 dk geceleri 2 saate bir uyanıyor