edacibir Taktıralı 2 hafta oldu bakır takıldı adet olur gibi ağrı giriyor ve lekelenmem var hala normal mi
hulyaaky Nerde takıldı hangi bölüme randevu almam gerekiyor yada sağlık ocağında oluyor mu bu işlem bilgi verir misin?
edacibir lolitam adetim de çok uzun sürdü 1 ay oldu lekenlenme ve kanamam oldu sürekli sonra düzeliyor mu peki gidip çıkarttırsam mı bilemedim.
ozlemurk Bende 8 gündür taktırdım ama ağrılarım var ve lekelenme devam ediyor ramazan yaklaşıyor ne kadar sürecek bilmiyorum inşallah biter biran önce