asli08 benimki de böyleydi bebeğim sonra memeyi hiç almadı biberona alıştığı için. Hiç önce emzir kızım bir iki damla da olsa anne sütü alsın demedi. Yanlış biberon seçimide olmuş. Kaşık biberon kullandık meme reddi için fenalık geçiyordu. Bebek memeye gelmek istemeyince gülüyordu.