_meryem002 Allah aşkına 18 günlük bebeğim gaz sancısını gideremedik karnı bile şişiyor bazen . Geçen gün acile gittik ,lavman gibi bir şeyler yapıldı ,sadece emziriyorum . Nasıl olcak böyle il bebeğim aşırı geriliyorum