sek_kahve şimdi uzunca detaya inmeyeceğjm ancak şöyle söyleyeyim bir şeyin bilimsel literatüre girmesi yıllar alıyor olan arada kayıp giden zamana oluyor,, önceden üç yaşta tanı konulurken şu an 18. ayda konuluyor. Ve çok önemli bir araştırma gösteriyor ki 18. aydan önce eğitime başlanmış bebeklerde hiç tanı almadan hayatına devam etme oranı üçte iki.. Velhasılı literarüte girecek diye zaman kaybedemeyiz eğer gerçekten deneyimli bir doktorsa muhakkak anlıyor.. riskli olduğunu tabi ki. hatta şöyle söyleyeyim asla tarif edemediğim o farklılığı sabri bey harika şekilde gösterdi günlerce etkisinden çıkamadım.