Kaşık kvanoz mamalara hiç içim ısınamıyor. Meyveyi ezip içine yoğurt karıştırıp ya da sade vermek bence daha iyi, sebzeleri de haşla ez içine azcık zeytinyağı damlat al sana mama:)
Eğer doktorunuz gelişiminin geriden geldiğini düşünüyorsa başlayın der zaten ama danışmadan başlamak için erken bence. Neredeyse 7. Ayda başladım ben, benimki de hiç doğru belli emmedi 7. Ayda komple bıraktı formül mama + ek gıda gidiyoruz şimdi.
Önümüz bahar yaz tazecik mamalar yesin bebişlerimiz☺️