Bebeğim 16 aylık henüz mamayı kesmiş durumda değiliz kesmem gerekiyor mu çevremdeki herkes artık mamayı kesmem gerektiğini söylüyor . Mama ne zaman kesilmesi gerekiyor . 250 cc içiyor sabah uyandığında veriyorum 7.30 8 gibi 10 da kahvaltısını ediyor tek uykuda olduğumuz içinde uyurken veriyorum bazen vermiyorum değişiyor gece uykusuna geçerkende mutlaka veriyorum sizce kesmelimiyim artık mamayı. Kahvaltı öğlen uykusunda sonrada ara öğün yoğurt meyve vs gibi şeyler yiyuor akşamda beraber yemek yiyoruz yatakende biberon yapıyorum öğünlerimi az acaba ne yapmalıyım 🥲