rabiaulu bende bekleyeyim şurada, benim bebeğim 7 aylık, yanlara yarım dönüyor , onda da canı isterse. Bir tane yengecimiz var ışıklı, onun ipi var, çekme yeri var. Oradan tutup çekip çalıştırıyor. Halkalar var, onu ben yapıyorum, gösteriyorum. Bebeğim sadece halkalarla bağmsız oynuyor. Konuşuyoruz, kitap okuyorum. Yatmayı seven bir çocuk değil o nedenle dönmeyi yapmıyor. Desteksiz oturabiliyor, önüne oyuncak sepeti koyuyorum. Oradan çekip alıyor, zaten yaşları çok küçük bol bol temas işte.