Kızlar merhaba kızım 2,5 yaşına girecek neredeyse böyle bu aralar çok çok farklı davranıyo konuşuyorum anne üzülüyor böyle yapma tamam annecim diyo arkasını döndüğü gibi aynı bu çoğu şeyde böyle az önce emziğinin ipini salladı kardeşinin kafasına geld sinirlendim bir daha yapma diye güzellikle çok uyardım defalarca gözlerine bakarak konuştum faydasız sonra emziğini çöpe atalım dedim attı kardeşin emziğini de almak yok dedim tamam dedik sürece bakıcaz artık 🫠yani demem o ki kızım çok farklı tavırlar sergiliyo şu veririm içer bi yudum geri kalanı döker susadığı halde kahvaltı yapar hepsini kasıtlı döker mandalina ister kafamı çevirdiğim gibi suyunu sıkar ha birde yüzüne falan sürmesi var çıldırıyorum 😂😂birde tek başınayken verdiğim şeyleri zorla olsa da yer ama bir başkası olsa asla ağlar zırlar yemez napıcam bilmiyorum bağırmak istemiyorum asla ama bi yerden sonra tahammül sıfır