hellomom Yasirefeninannesi neden carrefour? O şekilde çağdaşlar vardı eskiden yaşamkent ve konutkentte. Sonra ikisi de carrefour oldu onların ama yeme içmeleri duruyor mu emin olamadım. Ama avm gibi değildi, alt kat market üst kattada tabuldot tarzı çok çeşit yemek oluyordu.
Yasirefeninannesi hellomom ailem İstanbul’da yaşıyor buraya geldiler biz İstanbul da çok gideriz Maltepe park bar var Carrefour alt katından et balık vs alıyoruz pişirip veriyorlar orda yiyoruz babamda sordu öyle oraya gitmek istedik
papatyagibi Bahsettiginiz sekilde Gimsalar var sanırım Birde City Gross’ta aynı sekilde olması lazım Generalzeki dogan tarafında da Altıngross var orasıda yeni gecmis böyle bir sisteme
papatyagibi Yasirefeninannesi Ay ben İstanbuldayım yinede bilmiyorum 😂 Benim ailem Ankarada orada büyüdüm Ankarada hic yok zaten öyle
Yasirefeninannesi papatyagibi gerçektenmi 🤣🤣 ben 30 yaşındayım babam bizi küçüklükten beri oraya götürüyor 🤣 kocaman avm Google ye bakın Carrefour Maltepe park diye
papatyagibi Yasirefeninannesi Ay gidiyim bir gün 😂 Çogunada gittim avmlerin ama dediginiz yere gitmedim hic