Bebeğim 18 aylik. Doktorumuz ısrarla balık yedir diyor ama çiğ balığa asla dokunamıyorum. Kafası ve kuyruğuna el bile süremem piştikten sonra. Kırmızı et, tavukta falan sorunum yok balık resmen fobim. Kiviye de dokunamam ama bebeğim icin bir sekil hallediyorum ama balığı hayal bile edemiyorum. Balık yağı mi kullansam acaba bu şekilde mi saglasam vitaminlerini