cakebabe Nasıl veriyorsunuz torba çok zorluyor içine denk gelmiyor çişi direk altını açıp kutuya yapmasını bekleyen var mı birazdan götürmem lazım ama daha önce verememiştim önerisi olan var mı ya
defnemiraybebek cakebabe 3 aylıkken almıştım çok zor iyi yapıştırmak gerekiyor bir de kızım sabah uyanınca direk yapardı genelde o zaman alırdım
Birannnecik cakebabe benim bebeğim erkek de bişi merak ettim her hastanede bu yöntemlemi alınıyo idrar testi
cakebabe Birannnecik evet yapışan yeri daha farklı oluyor ama erkek bebek kolay olur pipi direk poşetin içine girecek çünkü kız bebek zor
semraece Birannnecik hayır. Bazı hastane sondayla almaya çalışıyor. Ben asla izin vermedim ve kabul etmedim çok sinir bozucu kutuya direk yaptırıyorum ben poşetle de uğraşmıyorum. Daha kolay oluyor kızım o zaman 4 aylıktı hep öyle yaptım