annecibebe Bebeğim 10 .5 aylık 4 aylıkken sütüm azaldı kesildi sonrada sorun şu ki 3 haftadır göğüslerimde inceden sızı var bugün sıktım süt geldi olabilir mi böyle bi şey gelir mi süt geri gelsede bebeğim kabul eder mi o ayrı tabi
Sevgi438 annecibebe Gelir tabi Doğum yapmayanlar bile emzirebiliyor Bebeğinin tutma konusu da, meme reddini araştırabilirsin İnşallah olur🌸
aselkussum annecibebe gelir canım çok güzel bişey tekrar gelmesi tutturmayi dene olmyyosada sağarak beslersin ne kadar anne sütü alırsa o kadar iyi
rachelgreen_ annecibebe merhaba sütünüz geri geldi mi gerçekten sağmayı veya emzirmeyi denediniz mi ben de şu an geri getirmeye çalışıyorum da
LoveStory annecibebe selam benim bebeğim de 20 aylık 17 aylık bıraktırmıştım 4 gündür benim de geliyor. 2 gün tşörtüm ıslandı hatta. Doktorum çağırdı gel diye tahlil verdim. Siz gittiniz mi ?
annecibebe LoveStory Gitmedim hiç öyle tişörtümü ıslatacak kadar gelmiyor benim doktorunuz neden çağırdı bende kadın doğuma gitsemmi diye düşündüm bi
LoveStory annecibebe yazdım ben ona mırmal mi diye değil gel değerlerine bakalım dedi. Tsh ve prolaktin e baktı ama yarın gidicem kontrole detaylı orda anlatır. Size de yazarım
beequeen annecibebe bunun için özel bir şey yaptınız mı? Sütüm çekildi ve o kadar istiyorum ki geri getirebilmeyi
annecibebe beequeen Hiç bir şey yapmadım zaten öyle yoğun gelmedi ucundan hafif geliyordu gelmiyor artık