Kızlar 3 bucuk aylık oldu geceleri uykumuz cok güzeldi sabaha kadar 2 kere uyanırdı 1 haftadır saat başı hatta 40 dkkda bir uyanıyor ve bagırarak aglıyor memeyide reddediyo ama almakta istiyo zar zor bidaha uykuya geçiyo gündüzleride cok huzursuz olmaya başladı lütfen tecrübeli annişlerim ne zamn ve nasıl gecer bu çünkü maf olmuş durumdayım 🥹