durubalci Günde sarılık değeri 12 çıkmıştı. Sonra yüzümde falan hiç bir şey yoktu. 25. Gün yine birden sarı oldu yüzü doktora gittik. Beslenmesi kilosu iyi olduğu için tahlil istemedi. Ama gündüz sürekli uyuyor emzirmeyi bile uykuda yapıyorum. Günde nerdeyse 19 saat uyuyor. Sizlerin bebekleri nasıl?