Biz 2 aylık maalesef zatüre olduk. Doktor hastaneye yatırdı 3 gün kaldık. 2 antibiyotik 1 virüs ilacı , iğne, 2 farklı çeşit hava verildi. 3 gün içinde baya toparladı ama iyileşmedi. 1 hafta da evde ilaçlara devam ettik. Havayı kesmişti eve geçince. tekrar kontrole gittiğimizde tekrar hava vermemizi istedi. Nebülizatörle evde cortair ve ventolin verdik o da çok fayda etti. İlaç vermekten korkma doktoru dinliycez mecbur küçük bebeklerde hastalık hızlı ilerliyor bide şuanki virüs baya kötüymüş büyük insanları bile hastaneye yatırıyoruz dedi doktor. Bir de doktor dediki 6 aylık bebeği iyleştirmemiz daha kolay aşıları var dedi zatüre aşısı var boğmaca aşısı var dedi siz küçük olduğunuz için zorlanıyoruz demişti. Sizin bebekte 6 aylık doktorlara güven ilaçtan korkma . Evde yaptığım şeyler oda ısısını 22 derecede tutmaya çalıştım daha rahat nefes alıyodu. Nemi 40 derece altına düşürmemeye çalıştım. Masaj yaptım,öksürdükçe sırtına çok yavas vurdum, sık sık burnunu otri bebeyle temizledim( bu çok önemliymiş. Ama fazla yaparsak da burnu kanar dedi. Sf ile ıslatıp çekmek daha iyi) rabbim şifa versin bebekler çocuklar hasta olmasın amin