DORUKKK2019 Prima bez kullanıyorum iki gün sonra bebeğim 4 aylık olacak şuan 3 numara kullanıyorum ama 4 numaraya geçicem sizce erken mi sürekli taşıyor ve birazcık bacakları kızarıyor ilk cocugum 🤔 en son bebeğim. 6 bucuk kiloydu 17 ocakta 🤔
Emineszrtas DORUKKK2019 Eğer küçük oluyorsa geçin tabiki her bebeğin kilosuna boyuna göre değişir bezin numarası benim kızım 5 buçuk aylık 1 aydır 4 numara kullanıyorum 😊
Derya_ DORUKKK2019 bende 4 numaraya erken geçtm 4 aylık felandı galiba geç canım küçük olmasında az büyük olsun şu an 7 aylık olucak hala 4 kullanıyorum
Avsar Bide marka olarak sleepy kullanıyorum 4 numara külot bez de kullandım ama biraz büyük gibi durdu 3 e tekrar döndüm