ozge94 Merhaba bebeğimin hala dişi çıkmadı 9 ay tahlillerinde sorun yok endişelenmeli miyim birde ayaklarının üstüne basmıyo topluyor hemen -
hazili ozge94 12 aya kadar ilk disin cikmamasi normal, ayaklarini basmama olayini bilemiyorum hic mi basmiyor ya da koltuga tutunarak falan ayakta durmuyor mu