berosunannesi Çocuk odasına perde yaptırmak istiyorum fon değil sadece tül 🫠 öneriniz var mı görsel atarsanız sevinirim 🌸🌸
pantenkelebek berosunannesi sade bir tul alın güzel durur öyle işlemeli falan çocuk odasına ağır gelir
Bezelyeannesi berosunannesi düz bambu tül güzel oluyor zaten çok detay oluyor oyuncaktı kitaplıktı tül sade olması dengeliyor
endoplazmikretikulumiste berosunannesi bana tüm tüller aynı geliyor kimsenin evinde tül ilgimi çekmiyor ama ikea da müthiş fonlar gördüm geçen hafta
papatyagibi berosunannesi Desensiz model olması daha güzel olmaz mı? Cocuk odasına agır kacıyolar bence
berosunannesi papatyagibi fon yaptıramıyorum çünkü bi taraf dolabın arkasında kalıyor odamız küçük o yüzden biraz renkli mi olsa dedim ama yoksa ben de sadeden yanayım her zaman 😀
papatyagibi berosunannesi O zaman kruvaze perde nasıl olur? Perdeyi toplayan aparatıda odasının rengine göre secersiniz
berosunannesi endoplazmikretikulumiste evet gerçekten bide ne seçersen seç eve gelince of buna mı o kadar para verdik diyecek gibiyim😅
tospikannesi_ berosunannesi benim ki bu 3 senedir kullanıyorum her evime gelen beğenip soruyor cidden çok şık tavsiye ederim