Hanımlar bilen bilir kv ile aram hic iyi degil oglu icin katlaniyoruz birbirimize. Kendisi ev aldı lüks bi ev. Zaten cok zengin hicbir seye ihtiyaci yok aşırı fazla da esyası var durmadan alır kendine. Mecbur ev hediyesi alıcaz esimle. Yoksa laf olur. Siz olsanız ne alırsinız? Tabak canak falan sürüsüne bereket var evinden 3 ev çıkar o derece. Önerilerinizi bekliyorum güzel anneler simdiden cok tesekkürler