sumeyye1erdal Kızlar 11 aylık oğlum var ateşi vardı biraz herkes udi hindi yağını önerdi ama ben hiç kullanmadım kullanıp tavsiyesi olan var mo
annebalim_ sumeyye1erdal grıp dönemleri ıyı gelıypr bende 10 damla verıyorum hastalık zamanı ıyı gelıyor cıdden