Kızlar merhaba bir süredir etraftan duyuyorum üzülüyorum kızım 27aylık şuan. Sezaryen doğum yaptim hastanede kaldığımız sürede hastane mama verdi kaşıkla icirdik sürekli emzirdim eve çıktık sürekli emzirdim mamayi içince kusuyordu hastanede doğduğu gün midesi yıkanmıştı doktor anne sütune ağırlık ver bünyesi mama kaldırmıyor demişti. Hiç biberon kullanmadık emzikde 5. Aydan sonra tutmuştu sadece uykuya geçerken onu da 1 yaşına kadar emdi kendi kendine bıraktı hep emerek uykuya geçti. İçecekleri pipetli sulukla icti 1 yaşından sonra bardakla içmek istedi biberon suluk için ısrar etmedim. 1,5 yaşında tuvalet eğitimi verdim
Herkes seninki herseyi erkenden öğrendi çocuk dediğin biberonla içer emzik emer seninki bebek olmadan çocuk oldu vs diyorlar. Ama ne kadar zorlasam da biberonla içmek istemedi çeşit çeşit biberon emzik aldık midesini bulandırıyordu. Tuvalet eğitimi için erken oldu ama kızımın geçmeyen kaşıntısı vardı alerji testi yapıldı bisey çıkmadı, epilepsi hastası ilaç yapıyordur diye onu bile degistirmistik oda değildi kaç marka bez ıslak mendil deterjan değiştirdim en son bezi bıraktık kaşıntısı bitti jilet kesiği gibi oluyordu kanıyordu bu yüzden tuvalet eğitimine başladım 🙁 sizcede bebeğim bebekligini yaşamadan mi büyüdü 😔