Kızlar bebeğim 20 aylık oldu ve geceleri sürekli uyanıp mama diye ağlıyor vermeden de uyumuyor geri böyle böyle derken bir türlü kesemedim doktor gece beslenmesi zararlı kesmen lazım dedi azaltmakla işe başladım geceleri 4-5 kez 60cc kadar içiyor deliricek gibiyim artık uykusunu sürekli bölüp mama istiyor onada zararlı uykumuzada etken 20 aydır tek bir gece deliksiz uykumuz olmadı. Bazen mama diyor yaptığımda iki fırt çekip bırakıyor ( bu arada emzik hiç tutmadı emmiyor emzik) dudak tiryakisi gibi bir şey sanırım. Onu mamadan nasış soğutabilirim yardımcı olun lütfen