mucizeminnosum ablam yeğenimi 40 yaşında doğurdu, tedaviyle oldu ve ilk bebeğiydi. Maaşallah sağlıklı bir çocuk. Sadece çok erken doğdu o da ablamın hiv durumu yüzünden diye biliyorum. Doktor ablama da demişti yaşın ileri diye, hatta 2 li tarama testinden sonra korkutmuştu ablamı değerler biraz yüksek sıvı alalım diye ama ablam kabul etmedi, ne ise başım üstüne dedi, turp gibi yeğenim oldu hamd olsun😇 ben de 36 yaşındayım, 2. çocuğa karar verirsek benim de yaş faktörüm önemli olacak