Kızlar ben bi kaç zamandır hep o popo kısmının üzerinde olan omurgasının dışarıya doğru hafiften çıkık gibi olduğunu fark ettim en başta yani kendini eğer ya bebek oturmayı bilmez ben öyle sandım kendini dik turmuyo diye ama doktor dün düzlenme var dedi orası da kucakta dimdik tutma pozisyonu ile geçermiş yaşayan varmı