sekerbebek30 Dün 2 bacaktan aşı olduk sağ bacağı normal hiçbir şey yok ama sol bacak böyle neden acaba normal mi bu durum
iremert03 sekerbebek30 bence normal canım 6 ay aşısında bebeğimin bi bacağında şişlik oldu zamanla kayboldu ebe kolonyalı pamuk ile masaj yap demişti olabiliyor demişti