Merhaba arkadaşlar kızım 2 buçuk yaşında temmuzda 3 olacak işte basından beri hep yabancı kım görse ağlıyor kımı görse kımsenın yanına gıtmıyor cekınıyor sonra anne utandım diyor ewde tekız yaşadığımız yerde sadce esımın teyzesı var onlarda arda bıle gelse onlarada öyle yapıyor nasıl duzeltebılırım acaba ya ?