Oğlum 18 ay 5 günlük ve doğru düzgün konuşmuyor baba dede meme mama dışında anlamlu kelimesi yok konuşsa bile anlamıyorum konuştuklarını mesela burnunu gözünü kulağını öğretmiştim gösteriyordu iki gündür soruyorum söylemiyor komut olarak gel dediğimde gelir git dediğimde gider ver derim elindekini mesela uzatır verir ama git şurdan şunu getir desem göstersem gitmiyor ilk çocuğum oldupu için tecrübesizin bunlar normal mı çok stres altındayım bay bay yapar alkış yapıyor ismine tepki verir hemen bakar ama uzun uzun göz teması kurmaz gözlerimize bakar sonra sıkılır başka bi yöne yönlenir ve sinirli bu aralar normalde çok sakindi istediği olmayınca ağlıyor kafa atıyor bize vuruyor çok üzülüyorum hepsine