Kızlar size bir sorum olucaktı. 10 gündür adetim gecikiyor. Ben bu ay içinde Ella hap almıştım. Korudu gebelik durumu yok testler negatif çıkıyor. Bu hapın gecikme yaptıgını biliyorum. Fakat nasılsa adet olucam bu dönemde tutmaz diye bi kaç kez korunmasız ilişki yasadım eşimle. Size sorum şu adet gecikmesi olan günlerde gebelik olabilirmi yumurtlama olurmu bu günlerde bu şekilde hamile kalan varmı