bebeğim 2 aylık dünden beri hep uyuyor ama baygın gibi. bu sabah hastaneye gittik tüm testleri temiz. meme emmiyor. zar zor biberonla veriyoruz şuan. memeyi reddediyor ya da halsizlikten ağzını bile açmıyor. doktor sıkıntı yok tahlillerde dedi. ama devam ederse beyne bakmamız gerekşr dedi. bazen uyanıyor neşesi yerinde oluyor 1-2 saat sonra komple kapatıyor kendşnş