meryyy26 Oğlum var 14 aylık, gece beslenmesini kesmek istiyorum. Nasıl kesebilirim. Devam sütü alıyor
kanalizzze59 meryyy26 öncelikle kademeli olarak azaltın 3 kere yiyosa 2 ye düşürün aradan bi kaç gün sınra 1e düşürün ve 4-5 gün sonra tamamen kesin ağlasada vermeyin uyumadan öncede bişeyler yedirinki karnı tok olsun
Buket57 meryyy26 22 aylık benim kızım gece kalkıp halâ mama istiyor benimde kesmem lazım ama öyle bir mamaa mamaa anne mamaa diye ağlıyorki sanki 3 gündür aç gibi🤦♀️ nasıl yapıcaz bilmiyorum doktor 2 3 gece ağlar sonra unutur verme dedi ama bilmiyorum ne yapıcam.
meryyy26 kanalizzze59 bunları yapıyorum azalttım hala kalkıyor ne yapıcam bilmiyorum kafayı yicem artık sanki aç değil yine uyanıyor:(
meryyy26 Buket57 aynı benim oğlum gece yatmadan muhallebi tarzı şeyler veriyorum ama yine uyanıyor o mamayı istiyor azalttım yine aynı :( tecrübeli annelere sormak istedim