Kızlar merhaba dün oğlumun kontrolü vardı ama doktoru boyu kısa dedi 75 cm açıkçası üzüldüm biraz napmam gerekiyor sizin bu ayda bebeklerinizin boyu ne kadardı kilosu iyi ama boyu kısa dedi takip edelim uzamazsa bi uzman görsün dedi biliyorum her bebek farklıdır kıyaslamak için sormuyorum sadece acaba ben mi abartıyorum yoksa gerçekten ortalamanın altında mı yardımcı olur musunuz çok kafama takıldı 😥