hvvg Bebeğim 2 ay 7 günlük. 2 aydır hiç gaz sancısı nedir bilmediğimiz ama her seferinde emzirme öncesi sonrası gaz çıkarımı yaptığımız bebeğim 2 ay dolduktan sonra resmen gaz bombasına döndü. Sizde de bu durumu yaşayan oldu mu
ceylanay Üç dört aya kadar normal benim bebeğimde öyle her emzirme sonrası gaz masajı yapıyorum çıkartıyorum gazlarını yıkamak çok rahatlatıyor birde