AA201207 yapacaklar gibi bu yıl biz yaptık 2 doğuyu bencede iyi olur ya sürekli taşınmak insanı çok yıpratıyor bir yandan da sıkıntı bir yerden sıkılıyorsun gitmek istiyorsun süre uzun oluyor vs de hakkımızda hayırlısı olan olur tercih listesi olsa nasıl yol izliceksek ona göre bakardık yolumuza