papatyam-34 eve trambolin alma hatasına düşmüş biri olarak söylüyorum, kocaman boş odanız yoksa almayın. Ayrıca çocuğum evde asla binmedi. Elden çıkardım kıymete bindi. Oyun kafelerinde de oluyor. Sık sık götürün zıplasın. Ama hemen öğrenmesini beklemeyin, zamanla oluyor. Bi bakıyorsun zıplamaya başlamış