Elin34 mira025 ya bilerek soruyorsunuz resmen ciddi misiniz???çok almış kilo olarak zaten ebeniz doktorunuz söylemedi mi hiç
bayamsare mira025 merhaba kilo alımı fazla mı olarak mı sormak istediniz mama mı anne sütü mü alıyor ailede genetik olarak obezite ya da fazla kilo balıketli gibi olma durumu var mı bazen genlerden de olur öyle
xbebegimx mira025 benim kizim da 2700 dogmustu, 3 aylikken 6200 grdi doktor mamayi azalt demisti ama zaten icmiyordu anne sutuyle alinan kilodan korkmayiz ama mama kilosu iyi degil demisti anne sutunu yakiyolarmis cunku
mira025 Elin34 bilerek değil doktor bu ay mamaya basla dedi kilosu azmı ki mamaya başlatıyor anlayamadım o yüzden danışmak istedi
mira025 kuzeymom28 bu aya kadar sadece anne sütüydü ama doymuyor suan anne sütüyle mamayada başlattı doktor