Ftmagull 30 yasinda ev ne olursa olsun eski sonucta.hersey malzeme demek dgl.o malzemenin eskimesi curumesi vs var bi de.bana kalirsa yeni ev derim.tabi yeni ev depreme vs dayanikli ise.ve asansorsuz ev kesinlikle duusnmeyin.yarin obur gun hastalik,sakatlik ,bebek arabasi ,gelen giden yasli birisi icin asansör sart.biz de yeni eve gecerken asansorsuz bi ev vaedi cok guzeldi ama sirf asansor yok.diye vazgectik cunku o evi tutsak annem bize surekli gelemezdi .yani oyuzden mantikli dusunmeli.eski ev eskidir.yeniye bakin derim