nergishanim tsh 10 ü geçmezse ilaç bile yazmıyorlar ilerleyen zamanlarda düzeliyor ( ilaç dediğim takviye troid hormonu , vücut basmıyorsa dışardan takviye ) oğlumun doğumunda normaldi 12 aylıkken tesadüfen 10 gördük zaman içinde 8 e düştü sonradan 7 en son 4.3 referans aralığına girdi birde hastalık ve ilaç kullanımı tsh oynar tsh asansör gibidir gün içinde bile inip çıkabilir ancak aşırı aşırı çok yüksek değerler varsa ona bi bakılır yani takip önerirler bir ay sonra bir daha bakılır