elif_rojda27 Bebeğim soğuk aldığı için çok kötü öksürüyor baya ağlıyor burnu kapalı olduğu için de göğsü mu tutmuyor ateşi çıkıyor geceleri ne yapmalıyım sizce ne denediysem faydasını görmedim
oylesinebiri__ elif_rojda27 benim kardeşim de 4 aylık aynı şikayeti antibiyotik ve buhar vermişler hastaneye götürün
bayamsare elif_rojda27 direk sürüntü aldırın 1 yaş altı rsv aşırı yaygın şu an yanlış müdahale tedaviyi zorlaştırır
silanvarol Ayak tabanına zeytınyagı ve sarımsak surun. Burnunu her emzrmeden once izotonik serumla acın sırtını patpatlayın. Ates varsa ama enfeksıyon vardr bı yerınde goturmednz mı
elif_rojda27 silanvarol hayır goturmedim göğsünü ve sırtını zeytinyağı ile sıvadım öylede iyi geliyormuş diye duydum şuan uyguladım braz üstüne iyi oldu sanki izotonik serumlada sürekli temizliyor um
silanvarol elif_rojda27 cok gecmıs olsn benmfe bebegm aynı halde o kdr kotu kı anlatılmaz yanı yatıs bıle verıldı ama damar yolu acamadılar su an evde tedavı edıyorm bakalm Allah butun cocuklara acıl şifalar versn 🥺