Cambridge üniversitesi açıklamasına göre daha kısa zaman aralıklarıyla yani daha sık cinsel ilişkiye giren çiftlerin erkek çocuk sahibi olma olasılıklarının daha yüksek olduğunu belirtmişler 😂😂
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ilk çocuğunuzdan yola çıkarak açıklama doğru mu sizce ?
Benimkine göre doğru galiba şimdi kız için geri adım atma zamanı 😂😂😂😂😂