balprln merhaba , benim bebeğim 10 aylıkken babıldamıyordu bile 🤷🏼♀️ 11.aya doğru başladı hala da dil gelişim basamakları yavaş ilerliyor zaten bunu bebekken bile anlayabiliyorsunuz. 6 aylık desteksiz oturuyordu 8.ayda emeklemeye başladı 10.ayda fırt fırt geziyordu evin içinde emekleyerek. Yine 10.ayda allkış bay bay yapmaya, işaret parmağını kullanmaya başladı ki bunları erken yaptı. İsmine dönüyordu çoğu zaman yani adını biliyordu bu da 10.ayda başladı. Tutunıp kalkıyordu sıralıyordu. Aklıma gelenler bunlar