6 ay önce bezi bıraktık tuvalete başladık ilk başlarda normal olarak altına kaciriyordu hiç kızmadım sonra 1 ay iyidi gece altını ıslatmadı. Sonra başladı her uyuduğu zaman altına tuvaletini yapıyor. Uyumadan önce tuvaletede götürüyorum uyku öncesi çok sıvı tuketmiyoruz ama yine aynı ben uyanıyorum tuvalete götürmek için çoktan yapmış oluyor. Bu durum benim için zor olmaya başladı ne yapmam gerekiyor yardımınıza ihtiyacım var 😔