Kızlar oğlum 4 gündür hasta ve hafif ateşi var sürekli. Burnu tıkalı ve öksürüyor. Dün aile hekimine gittim ciğeri ve boğazı temiz dedi. Yine de gece uyku tulumunu giydirince göğsünü ölçtüğümde 38 civarı ateşleniyor. Kafasını ölçüyorum 36.8-37.1 civarı. İburamin ve calpol yazdı doktor sadece. Sizce çocuk hekimine gitmeli miyiz?