degersizbirhayat_1 Merhaba günaydın 3.5 aylık bebeğim dün birden ateşlendi ve sabaha kadar hiö uyumadı aralıksız ağladı götürmeli miyim yoksa evde geçer mi babası hastaydı ondan geçtiğini düşünüyorum
melis_t degersizbirhayat_1 6 aydan küçük bebeklerde ateş tehlikeli bir durumdur tabiki de hastaneye götürülmeli.
balbadem48 degersizbirhayat_1 hemen götürün hemde benim kızımda birden ateşi çıkmıştı ınfulenza olmuş hala çekiyoruz hallaaa
degersizbirhayat_1 Uykusuzhergeceeee ateşi 38.6-38.7 civarı oldu 39 olmadı şu an da aynı huzursuz zar zor mamasını içiriyorum kustu kısacak oluyor aralıksız ağlıyor mızırdanıyor
drysf Götürün küçük bebek bişeyi varsa da ilerlemesin Allah korusun belki enfeksiyon vardır antibiyotik kullanması lazım
degersizbirhayat_1 drysf kıyamıyorum hiç kan alıyorlar doğdu doğalı kurtulamadık hastaneden hastalıktan
drysf degersizbirhayat_1 maalesef öyle bizimde kan alana kadar canım çıktı çok kötü oldum ağladım ama onların iyiliği için napalım yapacak bir şey yok 🤷🏻♀️
degersizbirhayat_1 balbadem48 ayy en korktuğum şey belirtileri neydi ama bana üşüttü hastalandı yani biriyle temas olmadı hiç
balbadem48 degersizbirhayat_1 hiç belirtimix olmadı gece beslenmesi için elime aldığımda çocuk ateşten yanıyordu hemen götürdük zaten salgın olduğu için hemen test yapıldı ve maalesef pozitif çıktı üstünden 1 ay geçecek nerdeyse ama hala sıkıntısını yaşıyoruz
drysf degersizbirhayat_1 aaa tüh yaa yavrucak dikkat edin ilaçlarını düzenli kullanın toparlar inşallah bir an önce küçük kuzu 🤲🥰
degersizbirhayat_1 balbadem48 Bizim de pozitif maalesef yatış verdiler Bir aydır geçmedi mi çok üzüldüm bebeğim daha çok küçük