13 aylik oglum var 3 aylık hamileyim biraktirmaya kiyamiyorum ama herkes artık braktir karnindakine yazik gelişemez dyorlar doktora henüz sormadım ama oğlumda daha kucuk diye çok üzülüyorum ama yavaştan emmeyi azalttim günde çok emerdi şimdi 2 3 indirdim zaten ek gda yiyor ama nasıl braktiricam bilmiyorum bir kaç aya sonlandirmam lazım doğumdan sonra yoksa çok zorlanirim sürekli kardesini kiskanir emmek ister filan 😓 ve geceleri çok agliyor emzirmedigim zaman sabaha kadar uyumuyor dün gece ayağımda sallamaktan mahvoldum emmeyince uykuya dalmadi hamile oldugum içinde çok yoruluyorum uykusuz kalıyorum zaten normaldede uyku sorunu var ama emzikte emmiyor mama aldım onuda yediryorum ama yine emmeden uykuya dalmiyor tecrubesi olanlar yardimci olabilir mi en azından vitaminlerimi gücümü zorlamiyacak şekilde geceleri emmese çok iyi olucak 😓