Busbus03 Öğlen normalde 2 saat öğlen uykusunu 10.00 gibi uyurdu, akşam 22.30 gibi uyuyordu. Sabah da ise gittigim için 7.30 -8 arasında uyandiriyorum. Tabi akşam uykusuna 9 buçukta basliyoruz 1 saat sürüyor uyuması. Öğle uykusu miktarında azalma olmadan direk bırakır gibi oldu bu iki günde. Akşam 9 da uyudu ama ben araştırdığım kadarıyla çocuklarda alıcı beyin öğle uykusunda tekrar ettiği için 4 yaşa kadar çok faydalı öğlen uykusu diye biliyorum. O yüzden akşam erken yatmasina seviniyorum. Ama bu beyinsel gelisim olarak etkisi nasıl olacak ona kafam takıldı