Arkadaşlar üç çocuğum var, 5 yaş, 3 yaş ve 4 aylık. İki çocukken sorun yoktu rahat bakıyordum ama üçüncü doğduktan sonra aşırı stres ve gerginlik içindeyim. Tek başıma bakıyorum. Eşim şehir dışında çalışıyor hafta sonu geliyor sadece. Eylülde ikisini de kreşe yazdırmayı düşünüyorum ama o zamana kadar napıcam bilmiyorum. Annem kardeşlerim falan da hep çalışıp okuyor yani yapayalnızım.
Benim gibi olanlar var mı? Akıl sağlığınızı nasıl koruyorsunuz?