nilikonunannesii öncelikle sizden başlayalım 🙏🏽 paketli gıdalara biraz ara verelim kek olsun cips olsun arada yiyorsanız bile 1 hafta tamamen uzaklaşın (düzeldiikten sonra yavaş yavaş başlayın ki bu sefer sütten bu duruma alışmasın)
Tahin susam içeren besinleri de bu 1 haftalık süreçte hiç kullanmayın
Kendinize kuruyemişçilerde satılan kayısıdan hoşaf yapın mesela bir öğünde yediğiniz hoşaf içerisindeki kayısı miktarı 6-8 tane kadar olsun günde 2 kase için
Kendiniz de kimyon ve rezene çayı tüketin bolca ama aynı gün değil mutlaka biri bir gün biri diğer gün olsun
Bebeğimize gelince gaz konusunda gaz damlası metsil öneriyorum kesinlikle, günde 4 kez her seferde 8 damla 6 saatte bir olacak şekilde. saati şaşmasın 3. Güne tamamen etkisi oturmuş oluyor fiyatı 100 tl
1 çay kaşığı kimyona yarım çay bardağı kaynar su ekleyin ılıdıktan sonra gaz ilacından 1 saat sonra sabah akşam 1 çay kaşığı içirin zararı olmaz alerjik durum olur mu diye şüphe ederseniz önce gündüz 1 çk verin takip edin sonra akşamı verin ( ben 1.5 aylıkken size söylediklerimin hepsini yaptım ve 2. Ayım o kadar kolay geçti ki)
Minik daha küçük evet ama kendi kuruttuğumuz kayısı var ya onu haşlıyoruz güzelce kirini attıktan sonra sonra şeker eklemeden tekrar kaynatıyoruz bir avuç kadar bile yeterli sonra rondodan çekiyoruz içine 2 yemek kaşığı zeytinyağı koyuyoruz Onuda kaynatıyoruz marmelat gibi olacak ama zeytinyağı mutlaka üste çıkacak kadar biraz yağlı olsun çok yapmayın doğal olduğu için. Dolapta da muhafaza etseniz ömrü çok yok 1 hafta kadar falan var kendiniz de yiyebilirsiniz kendiniz için sabah akşam 1 yemek kaşığı Bebiş için akşam 1 çay kaşığı yeterli olacaktır Maximum 4 gün veriyorum bunların hepsi yapıldıktan sonra direkt yapacaktır mutlaka haberinizi bekliyorum 🌸