Ben hiç oğlumun 15-20 dk bir memede durduğunu bilmem hele hele 8 günlükken . İki dk çeker yorulur uyurdu . gak dese guk dese emzirdim bazen 5 dk sonra hemen acıkırdı bazen bir saat acıkmazdı ne zaman istese verdim ama ille de 15-20 dk bir memeyi emsin diye zorlamadım. Kilosu önden bile gidiyordu. Bir emzirmede sağ göğsü bir emzirmede sol göğsü emzirseniz yeterli bebek ihtiyacı kadarını alıyor zaten