Sezeryan olalı 10 ay oldu. Ameliyattan sonra dikiş yerine bant yapıştırmislardı oradaki tüyler baya uzamıştı ameliyat yeri de çok ağrıdığı için uzun süre oradaki tüyleri çekmeye çalıştım çok fazla acıdı. Görüntü olarak da kötü duruyor tam dikisin üstü etrafı falan şimdi alsam acır mi ya da ağda yaptıran oldu mu hiç kızlar?